Nasi eksperci

Do grona prelegentów zaprosiliśmy ekspertów reprezentujących marketerów, nadawców, producentów kontentu, agencje i firmy badawcze. Są wśród nich zarówno osoby, które zadebiutują na Multiscreen Day, jak i mówcy, którzy otrzymali najwyższe noty w poprzednich edycjach konferencji.

⟡ Felicia Lövgren ⟡
⟡ Felicia Lövgren ⟡
senior business development manager, Relatable
Na co dzień pracuje w agencji Relatable z siedzibą w Sztokholmie, która od ub.r. należy do polskiej grupy Mediacap (Freundschaft, Lifetube, IQS). Ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie w branży marketingowej. Od czasu dołączenia do Relatable w 2018 r. specjalizuje się w influencer marketingu. Dzięki jej dogłębnej znajomości trendów i zachowań konsumentów nowych generacji, klienci chętnie współpracują z nią przy tworzeniu skutecznych strategii marketingowych. W swojej karierze doradzała wielu globalnym markom, takim jak Samsung, Volvo, H&M i Mango. W Relatable odpowiada za część najważniejszych projektów. Dzięki temu posiada unikatową wiedzę na temat świata influencer marketingu. Oprócz codziennej pracy zorientowanej na klienta, często jest gościnią webinarów i keynote speakerką konferencji.
⏺ Michał Dębski ⏺
⏺ Michał Dębski ⏺
head of communications & international growth, Lifetube
Michał Dębski to doświadczony ekspert w dziedzinie digital marketingu z 12-letnim stażem. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów z różnych obszarów: od strategicznych przez kreatywne, brandingowe, cotentowe po performance marketingowe, co gwarantuje wszechstronne spojrzenie na branżę. Przez ponad rok mieszkał i pracował w Azji, wzbogacając swoje doświadczenie o unikatowe insighty kulturowe i biznesowe oraz zrozumienie potrzeb globalnych klientów. Od ponad dwóch lat jest związany z agencją influencer marketingu Lifetube, gdzie zajmuje się komunikacją i rozwojem zagranicznym.
⏺ Lucyna Koba ⏺
⏺ Lucyna Koba ⏺
market leader, Nielsen
Menadżerka i ekspertka marketingu online i offline z ponad 20-letnim doświadczeniem w budowaniu strategii komunikacyjnej. Obecnie zarządza polskim oddziałem Nielsen Media, gdzie wraz z zespołem rozwija cross-mediowe badania mediów. Doświadczenie zdobywała w agencjach mediowych oraz firmach badawczych i technologicznych. Wielokrotna prelegentka konferencji i szkoleń branżowych. Współautorka wielu nagrodzonych kampanii, docenionych nagrodami Effie Awards, IAB i Mixx Awards.
⏺ Paweł Murawski ⏺
⏺ Paweł Murawski ⏺
associate creative director & AI lead,
Publicis Worldwide Poland
Ekspert w dziedzinie AI, odpowiada za rozwój narzędzi, procesów oraz produktów w oparciu o sztuczną inteligencję. W 2023 r. był jurorem Kreatury i jako kreatywny lider Sanofi odpowiadał za realizację najczęściej nagradzanego projektu „The Liver Check”. Jest współautorem docenionej nagrodami KTR i Innovation kampanii „Kiepski case o szczepieniach”, wielokrotnym laureatem oraz finalistą konkursów kreatywnych Young Creatives Cannes i Young Creatives Eurobest. Ponadto, na swoim koncie ma nagrody i shortlisty zdobyte w konkursach międzynarodowych tj. Cannes Lions, Golden Drum, Eurobest, Gerety, Caples, MIXX Europe, AdAge oraz polskich tj. Effie, MIXX, Kreatura, Złote Spinacze. Na początku swojej kariery związany ze środowiskiem startupowym, gdzie zajmował się głównie projektowaniem UI/UX. Od 7 lat w Publicis Worldwide, najpierw jako art director i designer, a następnie creative group head. W portfolio klientów ma takie marki jak: BNP Paribas, Berlinki, Prudential, Michelin, Gallo, Barilla, Nestle, Unilever, Netflix, Sanofi, PGE i Notino.
⏺ Tomasz Przeździecki ⏺
⏺ Tomasz Przeździecki ⏺
CEO, Game Changer
Marketing oraz gaming i esport – to jego żywioły od lat. Od 2 lat na czele najlepszej agencji od Metaverse w Polsce - Game Changer. Doświadczony strateg z nieokiełznaną kreatywnością rozwijaną przez ponad 15 lat pracy agencyjnej. Wprowadzał skutecznie wiele marek w świat e- sportu i gamingu (m.in. Wilkinson, Play, Alior Bank, Orbit, Netflix, Łomża) oraz w metaverse (ING, Żabka, Kubuś Waterrr, Zozole, Adidas i Eobuwie.pl, Chrupersy, Skoda). Wielokrotny zdobywca nagród w konkursach branżowych: Effie, Golden Arrow, Mixxx Awards, Cannes Young Media Lions, Innovation.
⏺ Agata Szustak ⏺
⏺ Agata Szustak ⏺
senior media strategy & innovations managerka, Zenith
Strateżka mediowa z digitalowym zacięciem, ekspertka ESG. Przygodę z marketingiem rozpoczęła w 2005 roku Irlandii promując wyjazdy wolontaryjne do krajów trzeciego świata. Później łącząc pracę wykładowcy i kierownika marketingu na warszawskiej Uczelni Łazarskiego, przeprowadziła jedną z pierwszych na rynku kampanii rekrutacyjnych opartych na mediach digitalowych. Od 11 lat związana z agencjami mediowymi (Wavemaker, Havas, Zenith). Po krótkiej przygodzie po stronie klienta, od 3 lat w Growth Teamie Zenith, zajmuje się strategią i innowacjami w mediach. Współtwórczyni pierwszej w Polsce estymacji śladu węglowego z kampanii mediowych (CMCS / Carbon Media Cost per Sale). Prywatnie mama szalonej sześciolatki i wielka fanka gotowania i urządzania wnętrz.
⏺ Piotr Machul ⏺
⏺ Piotr Machul ⏺
zastępca redaktora naczelnego,
Media Marketing Polska
⏺ Tomasz Wygnański ⏺
⏺ Tomasz Wygnański ⏺
redaktor naczelny, Media Marketing Polska