Prelegenci
Nasi eksperci
Do grona prelegentów zaprosiliśmy ekspertów reprezentujących marketerów, nadawców, producentów kontentu, agencje i firmy badawcze. Są wśród nich zarówno osoby, które zadebiutują na Multiscreen Day, jak i mówcy, którzy otrzymali najwyższe noty w poprzednich edycjach konferencji.
⟡ Anna Kuropatwa ⟡
Socjolożka z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Obecnie na stanowisku strategy & consumer science analytics managing partner CSA. CSA to nowa agencja w ramach struktur Havas Media Network, która łączy pod swoim dachem niezwykłe grono specjalistów, strategów komunikacyjnych, analityków, specjalistów w obszarze data science, data strategy i ad tech, po to aby tworzyć rekomendacje i rozwiązania odpowiadające na wszystkie kluczowe wyzwania marketerów. Posiada szerokie doświadczenie marketingowe, strategiczne, badawcze oraz analityczne. Zdobywczyni nagrody IAB Europe Research Award w kategorii Media Effectiveness. Jurorka Effie (w latach 2021 i 2022). Uczestniczka pierwszej edycji programu Marketing Masterminds IAA.
⟡ Felicia Lövgren ⟡
Na co dzień pracuje w agencji Relatable z siedzibą w Sztokholmie, która od ub.r. należy do polskiej grupy Mediacap (Freundschaft, Lifetube, IQS). Ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie w branży marketingowej. Od czasu dołączenia do Relatable w 2018 r. specjalizuje się w influencer marketingu. Dzięki jej dogłębnej znajomości trendów i zachowań konsumentów nowych generacji, klienci chętnie współpracują z nią przy tworzeniu skutecznych strategii marketingowych. W swojej karierze doradzała wielu globalnym markom, takim jak Samsung, Volvo, H&M i Mango. W Relatable odpowiada za część najważniejszych projektów. Dzięki temu posiada unikatową wiedzę na temat świata influencer marketingu. Oprócz codziennej pracy zorientowanej na klienta, często jest gościnią webinarów i keynote speakerką konferencji.
⟡ Hannah Walsh ⟡
Hannah Walsh jest głównym analitykiem w firmie Ampere Analysis z siedzibą w Londynie. Firma specjalizuje się w analizie rynku mediowego. Hannah jest odpowiedzialna za badania dotyczące inwestycji nadawców telewizyjnych i właścicieli platform streamingowych w produkcję contentu na całym świecie. Jej analizy dają wgląd w istniejące strategie dotyczące polityki programowej i reklamowej, a także pozwalają śledzić zmiany wszelkich działań nadawców na coraz bardziej konkurencyjnym rynku wideo.
⏺ Arkadiusz Arciszewski ⏺
Poza obszernym doświadczeniem w dziedzinie reklamy, specjalizacją Arka jest połączenie tradycyjnych technik kamery z nowoczesnymi rozwiązaniami CG. W Platige Image kieruje projektami, przy których wykorzystuje innowacyjne podejście i otwarty sposób myślenia. Arek posiada ponad 20-letnie doświadczenie w grafice komputerowej, postprodukcji (2D, 3D) oraz różnych obszarach kreatywnych. Jego portfolio w Platige obejmuje zarówno klasyczną reklamę telewizyjną (Ariel, Always, BMW, Chobani, Gillette, Hanes, Intel, Książęce, T-Mobile i wiele innych), jak i kompleksowe kampanie, np. dla Turystyki Australii. Jego doświadczenie w agencjach reklamowych widać szczególnie w momencie pojawienia się nowych form reklamy, takich jak na przykład dostosowane do lokalnych rynków rozwiązania FOOH i DOOH dla Turystyki Australii, Pepsi oraz Maybelline.
⏺ Agnieszka Górnicka ⏺
Jest ekspertką w zakresie badań konsumenckich, pracuje w branży badawczej od blisko 30 lat, a od 2004 r. prowadzi od agencję badawczą Inquiry sp. z o.o., której jest założycielką i prezeską. Specjalizuje się w badaniach dla firm związanych z branżą mediową, handlem detalicznym oraz producentów FMCG w Polsce i w wielu innych krajach. OD 2019 r. Inquiry sp. z o.o. jest polskim partnerem międzynarodowej firmy analitycznej YouGov plc. Agnieszka Górnicka jest ponadto członkiem Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii oraz europejskiego stowarzyszenia ESOMAR, a także Polskiej Rady Centrów Handlowych. Działa również w ramach Ebeltoft Group – Brand & Retail Experts.
⏺ Michał Dębski ⏺
Michał Dębski to doświadczony ekspert w dziedzinie digital marketingu z 12-letnim stażem. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów z różnych obszarów: od strategicznych przez kreatywne, brandingowe, cotentowe po performance marketingowe, co gwarantuje wszechstronne spojrzenie na branżę. Przez ponad rok mieszkał i pracował w Azji, wzbogacając swoje doświadczenie o unikatowe insighty kulturowe i biznesowe oraz zrozumienie potrzeb globalnych klientów. Od ponad dwóch lat jest związany z agencją influencer marketingu Lifetube, gdzie zajmuje się komunikacją i rozwojem zagranicznym.
⏺ Katarzyna Drogowska ⏺
Doktorka nauk społecznych i ekspertka w branży mediów cyfrowych w zakresie platform OTT i streamingu wideo. Aktualnie odpowiada za usługę Player w modelu AVOD, pozostając jednocześnie dyrektorką edytorialną platformy TVN WBD. Posiada ponad 15 lat doświadczenia w zarządzaniu produktami streamingowymi, modelami biznesowymi, contentem oraz zespołami redakcyjnymi. Te kompetencje łączy z wiedzą z zakresu monetyzacji danych oraz wdrażania rozwiązań opartych o machine learning. Dr Drogowska jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie obroniła pracę doktorską z obszaru ekonomiki nowych mediów. Rozpoczyna także współpracę z Uniwersytetem SWPS jako kierowniczka studiów podyplomowych dotyczących interakcji człowieka i technologii.
⏺ Lucyna Koba ⏺
Menadżerka i ekspertka marketingu online i offline z ponad 20-letnim doświadczeniem w budowaniu strategii komunikacyjnej. Obecnie zarządza polskim oddziałem Nielsen Media, gdzie wraz z zespołem rozwija cross-mediowe badania mediów. Doświadczenie zdobywała w agencjach mediowych oraz firmach badawczych i technologicznych. Wielokrotna prelegentka konferencji i szkoleń branżowych. Współautorka wielu nagrodzonych kampanii, docenionych nagrodami Effie Awards, IAB i Mixx Awards.
⏺ Andrzej Karasowski ⏺
Związany z rynkiem mediów i reklamy od blisko 25 lat. Specjalizuje się w kreowaniu i rozwoju projektów biznesowych. Od roku 2008 pracuje w TVN Warner Bros. Discovery. Obecnie, jako VP Strategic Office, kieruje zespołem Strategic Planning i odpowiada za integracje oraz tworzenie strategii działań monetyzacyjnych TVN WBD Polska. W poprzednich latach był odpowiedzialny za stworzenie i rozwój największego polskiego brokera reklamy telewizyjnej Premium TV. Wcześniej przez 10 lat był związany z domem mediowym MediaCom, w którym rozpoczynał swoją karierę zawodową, pełnił funkcję Dyrektora Zakupu Mediów oraz współzarządzał firmą.
⏺ Kuba Klimczyk ⏺
Szef obszaru e-commerce i zespołu biznesowego w TikTok CE. W przeszłości ekspert i menedżer czołowych agencji mediowych, m.in. w GroupM: Wavemaker i Mediacom. Związany z reklamą video w każdej formie, pasjonat rozwiązań digitalowych, szczególnie z obszaru measurement.
⏺ Paweł Murawski ⏺
Publicis Worldwide Poland
Ekspert w dziedzinie AI, odpowiada za rozwój narzędzi, procesów oraz produktów w oparciu o sztuczną inteligencję. W 2023 r. był jurorem Kreatury i jako kreatywny lider Sanofi odpowiadał za realizację najczęściej nagradzanego projektu „The Liver Check”. Jest współautorem docenionej nagrodami KTR i Innovation kampanii „Kiepski case o szczepieniach”, wielokrotnym laureatem oraz finalistą konkursów kreatywnych Young Creatives Cannes i Young Creatives Eurobest. Ponadto, na swoim koncie ma nagrody i shortlisty zdobyte w konkursach międzynarodowych tj. Cannes Lions, Golden Drum, Eurobest, Gerety, Caples, MIXX Europe, AdAge oraz polskich tj. Effie, MIXX, Kreatura, Złote Spinacze. Na początku swojej kariery związany ze środowiskiem startupowym, gdzie zajmował się głównie projektowaniem UI/UX. Od 7 lat w Publicis Worldwide, najpierw jako art director i designer, a następnie creative group head. W portfolio klientów ma takie marki jak: BNP Paribas, Berlinki, Prudential, Michelin, Gallo, Barilla, Nestle, Unilever, Netflix, Sanofi, PGE i Notino.
⏺ Maciej Olenderczyk ⏺
W oparciu o swoje wieloletnie doświadczenie w koordynacji lokalnych i regionalnych kampanii telewizyjnych oraz multiscreen rozwija obszar advanced TV w GroupM. Przed GroupM i Wavemakerem, pracował m.in. w Publicis Media.
⏺ Marta Osińska ⏺
Ekspert w tworzeniu i wdrażaniu zintegrowanych strategii mediowych, których efektywność niejednokrotnie potwierdzona została nagrodami branżowymi, jak Effie czy Mixx Awards. Łączy głębokie zrozumienie roli tradycyjnych kanałów komunikacji z solidnymi podstawami w dziedzinie digital oraz doświadczeniem zdobytym podczas 10-współpracy z szerokim wachlarzem klientów z wielu kategorii (FMCG, kosmetyki, piwo, telekomunikacja). Aktualnie, w roli Senior Media Strategy&Innovations Managera w agencji Zenith zajmuje się poszukiwaniem innowacji i trendów odpowiadających na rosnące potrzeby konsumenckie oraz dynamicznie zmieniający się krajobraz mediowy. Krzewi też wiedzę o roli najcenniejszej waluty dzisiejszych mediów – atencji użytkowników.
⏺ Agnieszka Parfienowicz ⏺
Kieruje dywizją Nexus Media Solutions w GroupM. Wcześniej – partnerka zarządzająca w Mindshare odpowiedzialna za obszar digital w Mindshare. Na jej wieloletnie doświadczenie w mediach składa się m.in. praca w MediaComie, gdzie tworzyła strategie dla największych polskich reklamodawców.
⏺ Tomasz Przeździecki ⏺
Marketing oraz gaming i esport – to jego żywioły od lat. Od 2 lat na czele najlepszej agencji od Metaverse w Polsce - Game Changer. Doświadczony strateg z nieokiełznaną kreatywnością rozwijaną przez ponad 15 lat pracy agencyjnej. Wprowadzał skutecznie wiele marek w świat e- sportu i gamingu (m.in. Wilkinson, Play, Alior Bank, Orbit, Netflix, Łomża) oraz w metaverse (ING, Żabka, Kubuś Waterrr, Zozole, Adidas i Eobuwie.pl, Chrupersy, Skoda). Wielokrotny zdobywca nagród w konkursach branżowych: Effie, Golden Arrow, Mixxx Awards, Cannes Young Media Lions, Innovation.
⏺ Iga Wachowicz ⏺
⏺ Agata Szustak ⏺
Strateżka mediowa z digitalowym zacięciem, ekspertka ESG. Przygodę z marketingiem rozpoczęła w 2005 roku Irlandii promując wyjazdy wolontaryjne do krajów trzeciego świata. Później łącząc pracę wykładowcy i kierownika marketingu na warszawskiej Uczelni Łazarskiego, przeprowadziła jedną z pierwszych na rynku kampanii rekrutacyjnych opartych na mediach digitalowych. Od 11 lat związana z agencjami mediowymi (Wavemaker, Havas, Zenith). Po krótkiej przygodzie po stronie klienta, od 3 lat w Growth Teamie Zenith, zajmuje się strategią i innowacjami w mediach. Współtwórczyni pierwszej w Polsce estymacji śladu węglowego z kampanii mediowych (CMCS / Carbon Media Cost per Sale). Prywatnie mama szalonej sześciolatki i wielka fanka gotowania i urządzania wnętrz.
⏺ Piotr Machul ⏺
Media Marketing Polska
⏺ Tomasz Wygnański ⏺