Nasi eksperci

Do grona prelegentów zaprosiliśmy ekspertów reprezentujących marketerów, nadawców, producentów kontentu, agencje i firmy badawcze. Są wśród nich zarówno osoby, które zadebiutują na Multiscreen Day, jak i mówcy, którzy otrzymali najwyższe noty w poprzednich edycjach konferencji.

• Piotr Bombol •
• Piotr Bombol •
chief strategy officer, Gameset
Z wykształcenia ekonomista, a prywatnie pasjonat gier komputerowych i esportu. Najpierw w DDB&tribal odpowiadał za strategię interaktywną dla McDonald’s i T Mobile Polska oraz prowadził dział social media. Następnie w Deloitte Digital tworzył usługi na pograniczu reklamy i consultingu. Obecnie we własnej agencji gaming marketingu Gameset, która zajmuje się łączeniem marek ze społecznościami graczy. Autor licznych artykułów oraz prelekcji na temat fenomenu gier i ich znaczenia dla branży marketingowej, badawczej i mediowej. Zdobywca nagród Effie i Cannes Lions, a także juror MIXX Awards, Effie Awards oraz Konkursu Innovation. Członek Komitetu Effie.
• Damian Borowiec •
• Damian Borowiec •
senior media&creative strategist, Mediahub
Z branżą związany od 2011 roku. W MediaHub pełni rolę Media&Creative Strategist dbając o ty by zapewnić rozwój marek poprzez synergię łączenia światów mediowych i kreatywnych. W budowaniu rekomendacji strategicznych dla swoich klientów skupia się przede wszystkim na tym by dane i cyfry zaprezentowane w badaniach przełożyć na język realnych ludzkich postaw i insightów. Współprowadzący cykl raportów i webinarów Mediahub: COVID-TRACK by MediaHub, Matka Polka. Autor publikacji w mediach branżowych takich jak: Wirtualne Media, Social Press, GetResponse, MamStartUp. Współautor badań akademickich Kultura instytucjonalna w Sieci: treści i odbiorcy.
• Agnieszka Gozdek •
• Agnieszka Gozdek •
strategy director & partner, 180heartbeats Jung v. Matt
Zdobywała doświadczenie w zakresie strategii od pracy w Kantar. Strateżka w Leo Burnett, dyrektorka strategii w Isobar i Grey. Przez 10 lat jako doradczyni w obszarze strategii marketingowej i Partner w Stratosfera Added Value gdzie odpowiadała za strategię wprowadzenia na rynek marki Play i zmianę komunikacji ING. Prowadziła wykłady dla PTBRiO i Pulsu Biznesu, publikacje w Harvard Business Review Polska. Jest wielokrotną laureatką Effie - za wprowadzenie na rynek marki Play i komunikację marki IKEA i trzykrotnie zasiadała w jury konkursu. Wykładowczyni w Szkole Strategii Marki SAR. Strategy Director & Partner w 180heartbeats Jung v. Matt.
• Joanna Kopeć •
• Joanna Kopeć •
senior media research executive, Nielsen Media
Socjolożka, badaczka rynku i mediów. Od początku kariery zawodowej związana z badaniami, dostarczała użytecznej biznesowo wiedzy o motywacjach, zachowaniach i zwyczajach konsumentów oraz o ich przełożeniu na biznes. W Nielsenie doświadczenie w badaniach marketingowych przekuwa w nową perspektywę patrzenia na dane o widowni, oglądalności i trendach w Polsce i na świecie. Prelegentka badawczych i mediowych konferencji branżowych, autorka raportu Wideonauci 2021, członkini Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii.
• Olga Robinson •
• Olga Robinson •
assistant editor, BBC Monitoring
Pracuje jako assistant editor w BBC Monitoring, specjalistycznej jednostce BBC News, która monitoruje światowe media. Jest jedną z założycielek zespołu BBC zajmującego się tematyką dezinformacji. Przez ostatnie kilka lat zajmowała się dezinformacją związaną z pandemią koronawirusa, ruchem antyszczepionkowym i teoriami spiskowymi QAnon. Jest ekspertem BBC ds. rosyjskiej propagandy i kremlowskiej taktyki dezinformacji.
• Bartosz Sieradzki •
• Bartosz Sieradzki •
investment director, Publicis Groupe Polska
Jeden z najbardziej skutecznych negocjatorów w branży komunikacji marketingowej. Z rynkiem reklamy i mediów związany od 2004 roku. Obecnie jako Investment Director Publicis Groupe Polska, wraz z zespołem specjalistów Publicis Media Exchange, odpowiada za tworzenie i realizację strategii negocjacyjnych ze wszystkimi mediami. Karierę rozpoczynał w dziale marketingu i wsparcia sprzedaży firmy brokerskiej Mediatak. W 2006 r. dołączył do agencji mediowej Starlink (obecnie Spark Foundry) będącej wówczas częścią Starcom Mediavest Group (SMG). Ukończył studia na Wydziale Zarządzania, a także Wydziale Geografii i Studiów Regionalnych Uniwersytetu Warszawskiego.
• Maciej Szamowski •
• Maciej Szamowski •
brand strategist, TikTok CE
Od 12 lat związany z branżą reklamową i marketingiem. Doświadczenie zdobywał pracując w agencjach reklamowych i mediowych, a także w działach marketingu w firmach tj. Samsung czy Ubisoft w obszarze Social Media, Digital Marketingu, E-Commerce i Performance Marketingu. Aktualnie w TikTok jako Brand Strategist odpowiada za tworzenie strategii działań marketingowych na TikTok razem z klientami oraz ich agencjami, tak by osiągały one zamierzone efekty marketingowe oraz biznesowe.
• Maciej Szurek •
• Maciej Szurek •
co-founder & CCO, Insbay
Założyciel 3 firm (www.remmed.vision, www.insbay.app, www.nlbc.pl). Marketingowiec z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach (m.in. Mars, Volvo, Panasonic). Niezależny konsultant ds. modelowania biznesowego, strategii marketingowych i aktywnej sprzedaży. Autor programu studiów podyplomowych Strategie Marketingowe i wykładowca akademicki. Mentor, trener, uczestnik pięciu programów akceleracyjnych w Korei, Singapurze, Izraelu, Holandii i USA.
• Maciej Ziąbrowski •
• Maciej Ziąbrowski •
business developments & integrations director, TVN Grupa Discovery
Z rynkiem mediów i reklamy związany od blisko 25 lat. W TVN Media od 2008 roku gdzie odpowiadał m.in. za współtworzenie strategii rozwoju produktu reklamowego w obszarze digital i synergii cross-mediowej, tworzenie zindywidualizowanych rozwiązań dla klientów łączących różne media i produkty reklamowe oraz badania efektywności reklamy. Aktualnie jako członek zespołu Consumer Insights & Data odpowiada za rozwój zaawansowanych produktów reklamowych opartych o dane. Wcześniej związany z domem mediowym MediaCom Warszawa, gdzie jako członek zarządu odpowiadał za dział planowania strategicznego tworzącego rozwiązania w zakresie zintegrowanych strategii komunikacji dla kluczowych reklamodawców takich jak Procter & Gamble, Mars czy Danone.
• Michał Zajdel •
• Michał Zajdel •
head of media & digital CEE, Kantar
Zajmuje się doradzaniem markom z zakresu komunikacji i mediów. Specjalizuje się w pomiarach efektywności komunikacji zarówno w ramach platform reklamowych jak i crossmediowo oraz badaniem kreacji w kontekście różnych mediów. W pracy łączy podejście Small Data i Big Data, świat technologii, marketingu i badań.
• Piotr Machul •
• Piotr Machul •
zastępca redaktora naczelnego, Media Marketing Polska
• Michalina Szczepańska •
• Michalina Szczepańska •
redaktor naczelna, Handel
• Tomasz Wygnański •
• Tomasz Wygnański •
redaktor naczelny, Media Marketing Polska