• Dlaczego świat wideo nie jest światem "albo-albo", jak ewoluuje telewizja a jak serwisy streamingowe, podążając za widzami / przychodami.
• Hybrydowe modele z innych rynków i jakie są perspektywy na nie w Polsce
• Co na to wszystko polscy widzowie i jak nawigują w świecie wielu ekranów, treści i mediów
Program


Piotr Machul, zastępca redaktora naczelnego, Media Marketing Polska



• Mija niemal pół roku od wprowadzenia przez TVN Media pierwszej w Polsce oferty addressable TV - dynamicznej podmiany reklam w środowisku telewizji liniowej
• Przypomnimy jak działa ta technologia, podzielimy się doświadczeniami związanymi z dotychczas zrealizowanymi kampaniami
• Przybliżymy naszą perspektywę dalszych kierunków rozwoju tej technologii m.in. w zakresie danych, profilowania i segmentowania odbiorców, rozwoju kanałów dystrybucji budujących skalę nowych zastosowań oraz innych istotnych aspektów.


• Platformy streamingowe walczą o nowych użytkowników. Co bardziej przyciąga widownię - jakościowe produkcje czy wielkie wydarzenia sportowe?
• Subskrypcja czy reklama - jakie to ma znaczenie dla użytkownika, a jakie dla platformy?
• Jak retail może wpłynąć na rynek streamingowy?
Marta Zielonka, programmatic & retail media investment manager, Publicis Groupe


Addressable TV to jedna z technologii rozpalających wyobraźnię marketerów i nadawców.
• Jak rozwija się w Polsce i czy warto myślenie o addressable TV sprowadzać li tylko do linearnej TV?
• Do jakich segmentów potencjalnych klientów mogą sięgnąć reklamodawcy planując „telewizję targetowaną”?
• Czy addressable TV to kanał przede wszystkim dla niszowych i regionalnych marketerów?
Agnieszka Parfienowicz, partner digital, GroupM, Mindshare


• Czy Polacy akceptują reklamy w serwisach video? Kto jest otwarty na reklamy vod, a kto zdecydowanie ich unika.
• Kto jest gotowy nadal płacić za brak reklam, a kto chętnie skorzysta z nowych możliwości.
• Jak długie bloki na płatnych serwisach vod zaakceptują ich użytkownicy.
Dominika Gregorczyk, knowledge and business insights manager, TVN Media


• Kim jest najmłodsza grupa polskich konsumentów? Dlaczego wzorce ich konsumpcji mediów kształtują się inaczej niż wcześniejszych generacji?
• Na co najchętniej przeznaczają swój wolny czas przedstawiciele generacji Alfa. Co nam to mówi o tym, jak będą konsumować media i korzystać z ekranów, gdy dorosną.
• Альфа покоління – mali imigranci z Ukrainy - implikacje dla demografii i marketingu w Polsce

Z prezentacji Inquiry dowiecie się, jak bardzo stereotypy na temat grup docelowych odbiegają od rzeczywistości. Omówimy:
• Trochę demografii
• Stereotypy dotyczące grup docelowych – na przykładzie seniorów i Generacji Z
• Nieoczywiste wzorce korzystania z mediów i rozrywki. Co z tego wynika dla marketingu i strategii komunikacji?


• Jak zmieni się rynek telewizyjny w Polsce po wejściu w życie ustawy „Lex Pilot”?
• Czy operatorzy będą mogli oferować TV w ramach bundle package?
• Sprzedaż kanałów TV w modelu à la carte
• Czym jest FAST TV w świetle prawa?
• Jak zmieni się reklama na platformach internetowych po wejściu w życie Digital Services Act?


• Kim są fani esportu i czy to atrakcyjna grupa?
• Jakimi kanałami najlepiej komunikować się z nimi?
• Twitch z zaletami i wadami
• Discord jako najbardziej naturalne miejsce komunikacji
• Przykłady najlepszych działań, narzędzia przyszłości
Aleksandra Marciniak, head of sales & partnership, Polska Liga E-sportowa
