09:30 - 10:00
Rejestracja uczestników i poranna kawa
10:00 - 10:10
Start i wprowadzenie
Tomasz Wygnański, redaktor naczelny „Media Marketing Polska”
Piotr Machul zastępca redaktora naczelnego „Media Marketing Polska”
10:10 - 10:40
TikTok - it's a match!

TikTok to platforma wideo, która coraz odważniej rozpycha się w świecie reklamy - wyznacza trendy, inspiruje. Dowiedz się, jakie media i formy przekazu cenią użytkownicy platformy.

Maciej Szamowski, brand strategist, TikTok CE
10:40 - 11:10
VoD. Nowa nadzieja - o rynku serwisów wideo i streamingu

Długo oczekiwane premiery VoD HBO Max i Disney+ już w tym roku. Jak zmieni się rynek serwisów wideo i streamingu. Czy czekają nas "gwiezdne wojny" operatorów platform wideo?

Joanna Kopeć, senior media research executive, Nielsen Media
11:10 - 11:40
Informacja i dezinformacja w czasach kryzysu
GOŚĆ SPECJALNY/ KEYNOTE SPEAKER – Olga Robinson, assistant editor, BBC Monitoring
11:40 - 12:10
Siła dużego ekranu oraz możliwości świata digital: rozwiązania Addressable TV w praktyce.

TV zmienia się już dziś. Przyszedł czas, w którym najpotężniejsze medium reklamowe jest w stanie odpowiedzieć na nowe potrzeby reklamowe. Precyzyjne dotarcie, kontrola częstotliwości, mierzalność, czy optymalizacja w czasie rzeczywistym wkraczają do świata kampanii telewizyjnych. Jak można zaadresować kampanie na antenie ogólnopolskiej do widzów z danego regionu lub osób odwiedzających daną sieć sklepów? O tym wszystkim podczas prelekcji.

Maciej Ziąbrowski, business developments & integrations director, TVN Grupa Discovery
12:10 - 13:00
Przerwa na lunch
13:00 - 13:30
Czas na product placement 4.0 - niestandardowa obecność marek w formatach TV i innych produkcjach wideo.

Jak przekształcić tradycyjne lokowanie produktu w mierzalny kanał sprzedażowy? Jak zmienić push na pull, reklamę linearna na informację on-deamand, epatowanie promocjami na inspirowanie treścią? Jak tanio budować masowe zasięgi zwielakratniajac jednocześnie konwersje na zakupy?

Maciej Szurek, co-founder & CCO, Insbay
13:30 - 14:00
Wspólna waluta i przewidywalny kurs, czy chaos i powrót do przeszłości, czyli o różnych scenariuszach przyszłości ratingu telewizyjnego

Oglądalność telewizji w Polsce dawno nie była tak gorącym tematem. Z jednej strony zmiany zachowań widzów i skokowo rosnące znaczenie digitalu, czego nie da się już ignorować, a z drugiej kolejne, coraz bardziej zaawansowane metody pomiaru, grzęznące w zakulisowych rozważaniach lub wprowadzane na rynek na zasadzie faktów dokonanych (fuzja danych Nielsena i Gemiusa). W prezentacji spróbuję uchwycić moment, w którym obecnie jest telewizja, jako medium reklamowe, pokażę wyniki zrealizowanego przez nas badania oglądalności poza domem i podzielę się prognozami na temat przyszłości tego rynku w ujęciu komercyjnym.

Bartosz Sieradzki, investment director, Publicis Groupe Polska
14:00 - 14:30
Rola uwagi w konsumpcji mediów – jak zmienia się uwaga konsumentów w zależności od ekranu

W ciągu ostatnich 10 lat znacząco wzrosła liczba touchpointów, które można wykorzystywać w kampaniach marketingowych. Kontekst w jakim konsumujemy media również uległ zmianie. Kiedyś najważniejsze było dotarcie do konsumenta, ponieważ możliwości tego dotarcia były ograniczone. Teraz walczymy o uwagę konsumenta. To jakie znaczenie ma uwaga w konsumpcji mediów i w jaki sposób przekłada się na skuteczność w marketingu to niektóre z pytań, na które poszukam odpowiedzi.

Michał Zajdel, head of media & digital CEE, Kantar
14:30 - 15:00
Przerwa na kawę
15:00 - 15:30
Społeczna odpowiedzialność biznesu - kiedy rzeczywistość mówi 'sprawdzam'

Są różne style odpowiedzi na zarzuty wobec marek: ignorowanie, szybka odpowiedź i reakcja, szybka odpowiedź i planowana wolna reakcja, późna odpowiedź i późna reakcja. Zobaczmy które marki jak działają i co im to daje. Są marki które łatwo bojkotować (np. konkretna sieć sklepów, która ma podobny zamiennik) i takie które trudno bojkotować (np. marki z Nestle czy Unilevera - na co dzień mało kto się zastanawia do kogo marka należy). Bojkot niektórych marek jest bardzo “podgrzany” w mediach, a o innych jest relatywnie cicho. O bojkotach jest głośno, głównie w Internecie. Ale czy konsumenci rzeczywiście zmieniają swoje zachowania zakupowe, czy po tygodniu wracają do bojkotowanych firm? Czy ten kryzys, obnażający społeczną odpowiedzialność biznesu jest podobny do innych?

Agnieszka Gozdek, strategy director & partner, 180heartbeats Jung v. Matt
Damian Borowiec, senior media&creative strategist, Mediahub
15:30 - 16:00
Handel w metaverse, metaverse w handlu

Co obecność w światach równoległych może dać branży detalicznej? Czy to już moment wejścia? Co zrobić w nich z pomidorem, a co z czekoladą? I na ile będziemy się w nich nosić "markowo" i obnosić z markami?

Michalina Szczepańska, redaktor naczelna „Handel”
Tomasz Wygnański, redaktor naczelny „Media Marketing Polska”
16:00 - 16:30
Od gamingu do metaverse marketingu - jak działać już dzisiaj?

Obecnie metaverse jest uznawany za jeden z najistotniejszych trendów w branży digitalowej. Koncept ten nie jest jednak czymś zupełnie nowym, bowiem jego elementy od dłuższego czasu są obecne w świecie gamingu, gdzie odbyła się już niejedna ciekawa kampania marketingowa. W ramach mojej prelekcji nie tylko omówię metaverse w wydaniach web2 i web3, ale także opowiem, jak już dzisiaj wykorzystać wynikający z tego potencjał.

Piotr Bombol, chief strategy officer, Gameset
16:30 - 16:45
Zakończenie konferencji