• proces powstawania reklamy przy użyciu narzędzi AI.
• przedstawienie sytuacji w różnych aspektach przed i po wprowadzeniu narzędzi Ai do agencji reklamowej.
• storyboard - przykłady i narzędzia - animatic- przykłady i narzędzia
• Ai a obecne produkcje. Przykłady i możliwości
• przyszłość produkcji reklam video.
Program
Tomasz Wygnański, redaktor naczelny, Media Marketing Polska
Piotr Machul, zastępca redaktora naczelnego, Media Marketing Polska
In this presentation, Hannah Walsh will highlight the recent trends from the video industry, following the year of strike action in Hollywood alongside ongoing economic pressures. Using Ampere’s breadth of data, Hannah will outline what we can expect from the TV and VOD landscape in 2024 and how Poland and CEE compare and contrast to the global picture.
• Oczyszczający kryzys czyli dlaczego "Pandora Gate" była wszystkim potrzebna
• "Agencje o wszystkim wiedziały!"
• Jakie wnioski wyciągnęła branża z prawdopodobnie największego kryzysu wizerunkowego
• Czy influencer marketing jest teraz najbezpieczniejszym kanałem komunikacji?
• Jak szukać korelacji między danymi offline i online w celu lepszej optymalizacji kampanii?
• Czy reklama telewizyjna może wpływać na liczbę sesji na www?
• Jak nadać boost reklamie telewizyjnej?
• Video first and the evolution of influencer marketing
• Data-driven approach and how AI can support
• 360 Influencer Marketing - how to maximize creator marketing with UGC
Sytuacja nowego segmentu telewizyjnego na świecie i w Polsce. Czy nasz rynek ma potencjał?
Marta Osińska, senior media strategy & innovations manager, Zenith
• Jakie trendy z globalnego rynku wideo będą ważne w najbliższym czasie dla polskich graczy
• Z jakich strategii nawigowania pomiędzy treściami wideo i ekranami korzystają polscy widzowie
• Jakie scenariusze niosą przemiany mediów wideo dla planowania kampanii
• Attention nie równa Attention - czyli jak się odnaleźć w gąszczu definicji uwagi
• Jakie formaty i touchpointy najlepiej budują attention
• Przegląd najświeższych danych i raportów z rynku wideo i CTV
• Case study – jak optymalizować kampanię pod maksymalny poziom attention
• Mediamix to nie wszystko – jakie kreacje/formaty zwiększają uwagę
• Jak wykorzystać narzędzia AI w celu optymalizacji kreacji pod kątem attention
Maciej Olenderczyk, advanced TV director, GroupM
Żyjemy w czasach ekranów. Nowe platformy komunikacyjne i formy wideo stanowią zarówno szansę, jak i wyzwanie dla komunikacji z konsumentami.
• Jak dostosować strategię wideo do różnych platform, aby osiągnąć zamierzone cele?
• Jak efektywnie wykorzystać dostępne narzędzia i zasoby, aby zoptymalizować planowane działania wideo?
• Jak mierzyć skuteczność wideo na różnych platformach? Jakie wskaźniki są najważniejsze dla naszej marki?
Jak produkty streamingowe adresują zmieniające się potrzeby widzów i reklamodawców.
Katarzyna Drogowska, head of AVOD streaming & Player editorial director, TVN Warner Bros. Discovery
• Telewizja i gaming walczą o czas – o ten sam czas. I o tego samego użytkownika.
• Gaming w telewizji czy telewizja w gamingu?
• Kto się rozwija, a kto się zwija?
• Reklama w świecie gamingu
• FOOH to nowy viral - skuteczny sposób w walce o uwagę konsumentów
• Prezentacja produktu: realistyczne osadzenie w połączeniu z jakością na poziomie filmowym, balans organic video i świata beauty
• Mechanizm kreacji i produkcji - jak przygotować realizację FOOH
• Gaming i e-sport jako medium - do kogo i jak możemy dotrzeć?
• Ogromna rzesza fanów gier oraz rozgrywek e-sportowych to nowy segment, do którego warto dotrzeć ze swoim przekazem
• Najnowsze badanie Inquiry dotyczące świata gamingu oraz e-sportu