08:30 - 09:00
REJESTRACJA UCZESTNIKÓW I PORANNA KAWA
09:05 - 11:00
TRENING 1: FULL BODY WORKOUT (& MIND TOO)
09:05 - 09:15
Powitanie uczestników oraz krótka prezentacja badania Multiscreen Factor

Tomasz Wygnański, redaktor naczelny, Media Marketing Polska
Piotr Machul, zastępca redaktora naczelnego, Media Marketing Polska
09:15 - 09:40
AI na planie filmowym: Transformacja wideo w reklamie

• proces powstawania reklamy przy użyciu narzędzi AI.
• przedstawienie sytuacji w różnych aspektach przed i po wprowadzeniu narzędzi Ai do agencji reklamowej.
• storyboard - przykłady i narzędzia - animatic- przykłady i narzędzia
• Ai a obecne produkcje. Przykłady i możliwości
• przyszłość produkcji reklam video.

Paweł Murawski, associate creative director & AI lead, Publicis Worldwide Poland
09:40 - 10:10
Key trends across TV/VOD in 2024: Poland and CEE

In this presentation, Hannah Walsh will highlight the recent trends from the video industry, following the year of strike action in Hollywood alongside ongoing economic pressures. Using Ampere’s breadth of data, Hannah will outline what we can expect from the TV and VOD landscape in 2024 and how Poland and CEE compare and contrast to the global picture.

KEYNOTE SPEAKER - Hannah Walsh, principal analyst, Ampere Analytics
10:10 - 10:35
Internet po "Pandora Gate" - Czy Influencer marketing odrobił lekcje z bezpieczeństwa?

• Oczyszczający kryzys czyli dlaczego "Pandora Gate" była wszystkim potrzebna
• "Agencje o wszystkim wiedziały!"
• Jakie wnioski wyciągnęła branża z prawdopodobnie największego kryzysu wizerunkowego
• Czy influencer marketing jest teraz najbezpieczniejszym kanałem komunikacji?

Michał Dębski, head of communications & international growth, Lifetube
10:35 - 11:00
TV Boost jako poszukiwanie nowej waluty w planowaniu kampanii TV/Video

• Jak szukać korelacji między danymi offline i online w celu lepszej optymalizacji kampanii?
• Czy reklama telewizyjna może wpływać na liczbę sesji na www?
• Jak nadać boost reklamie telewizyjnej?

Iga Wachowicz, business development director, Value Media
11:00 - 11:30
PRZERWA NA KAWĘ
11:30 - 13:15
TRENING 2: CROSS (YOUR EXPERIENCE & BUSINESS)
11:30 - 12:00
Cracking the Code: How to Adapt to Global Trends, Consumer Behavior, and Navigate the Influencer Landscape

• Video first and the evolution of influencer marketing
• Data-driven approach and how AI can support
• 360 Influencer Marketing - how to maximize creator marketing with UGC

KEYNOTE SPEAKER - Felicia Lövgren, senior business development manager, Relatable
12:00 - 12:25
Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o Fast TV, ale wstydzicie się zapytać

Sytuacja nowego segmentu telewizyjnego na świecie i w Polsce. Czy nasz rynek ma potencjał?

Agata Szustak, senior media strategy & innovations manager, Zenith
Marta Osińska, senior media strategy & innovations manager, Zenith
12:25 - 12:50
Globalny restart, lokalne ewolucje - o rozwoju rynku wideo w Polsce

• Jakie trendy z globalnego rynku wideo będą ważne w najbliższym czasie dla polskich graczy
• Z jakich strategii nawigowania pomiędzy treściami wideo i ekranami korzystają polscy widzowie
• Jakie scenariusze niosą przemiany mediów wideo dla planowania kampanii

Lucyna Koba, market leader, Nielsen
12:50 - 13:15
Uwaga dźwignią KPI-ów: o najgłośniejszym wskaźniku dekady w kontekście wideo

• Attention nie równa Attention - czyli jak się odnaleźć w gąszczu definicji uwagi
• Jakie formaty i touchpointy najlepiej budują attention
• Przegląd najświeższych danych i raportów z rynku wideo i CTV
• Case study – jak optymalizować kampanię pod maksymalny poziom attention
• Mediamix to nie wszystko – jakie kreacje/formaty zwiększają uwagę
• Jak wykorzystać narzędzia AI w celu optymalizacji kreacji pod kątem attention

Agnieszka Parfienowicz, partner zarządzający w Nexus Media Solutions, GroupM
Maciej Olenderczyk, advanced TV director, GroupM
13:15 - 14:15
PRZERWA NA LUNCH
14:15 - 16:00
TRENING 3: STEP & SHAPE (& OTHER CHALLENGES)
14:15 - 14:40
Unlocking impactful entertainment
Kuba Klimczyk, head of ecommerce central Europe, TikTok
14:40 - 15:10
Wideo jako ekosystem: zrozumienie, planowanie i pomiar efektywności działań

Żyjemy w czasach ekranów. Nowe platformy komunikacyjne i formy wideo stanowią zarówno szansę, jak i wyzwanie dla komunikacji z konsumentami.
• Jak dostosować strategię wideo do różnych platform, aby osiągnąć zamierzone cele?
• Jak efektywnie wykorzystać dostępne narzędzia i zasoby, aby zoptymalizować planowane działania wideo?
• Jak mierzyć skuteczność wideo na różnych platformach? Jakie wskaźniki są najważniejsze dla naszej marki?

KEYNOTE SPEAKER - Anna Kuropatwa, strategy & customer science analytics managing partner CSA, Havas Media Network
15:10 - 15:35
Streaming i telewizja – razem czy osobno?

Jak produkty streamingowe adresują zmieniające się potrzeby widzów i reklamodawców.

Andrzej Karasowski, VP strategic office, TVN Warner Bros. Discovery
Katarzyna Drogowska, head of AVOD streaming & Player editorial director, TVN Warner Bros. Discovery
15:35 - 16:00
Gaming i telewizja w ringu jak równy z równy? Pojedynek w wadze ciężkiej!

• Telewizja i gaming walczą o czas – o ten sam czas. I o tego samego użytkownika.
• Gaming w telewizji czy telewizja w gamingu?
• Kto się rozwija, a kto się zwija?
• Reklama w świecie gamingu

Tomasz Przeździecki, CEO, Game Changer
16:00 - 17:00
TRENING 4: CARDIO (& BRAIN)
16:00 - 16:25
Efekty filmowe w komunikacji FOOH. Prezentacja najciekawszych case-studies kampanii

• FOOH to nowy viral - skuteczny sposób w walce o uwagę konsumentów
• Prezentacja produktu: realistyczne osadzenie w połączeniu z jakością na poziomie filmowym, balans organic video i świata beauty
• Mechanizm kreacji i produkcji - jak przygotować realizację FOOH

Arkadiusz Arciszewski, VFX Supervisor, Platige Image
16:25 - 16:50
W świecie gamerów i e-sportowców – najnowsze badanie Inquiry

• Gaming i e-sport jako medium - do kogo i jak możemy dotrzeć?
• Ogromna rzesza fanów gier oraz rozgrywek e-sportowych to nowy segment, do którego warto dotrzeć ze swoim przekazem
• Najnowsze badanie Inquiry dotyczące świata gamingu oraz e-sportu

Agnieszka Górnicka, prezes zarządu, Inquiry
16:50 - 17:00
Podsumowanie i zakończenie konferencji
Tomasz Wygnański, redaktor naczelny, Media Marketing Polska