09:00 - 09:30
Rejestracja uczestników i poranna kawa
09:30 - 09:45
Oficjalne powitanie uczestników
Tomasz Wygnański, redaktor naczelny, Media Marketing Polska
Piotr Machul, zastępca redaktora naczelnego, Media Marketing Polska
09:45 - 10:15
Wszystko, wszędzie, naraz - o mediach wideo z perspektywy rynku i widzów.

• Dlaczego świat wideo nie jest światem "albo-albo", jak ewoluuje telewizja a jak serwisy streamingowe, podążając za widzami / przychodami.
• Hybrydowe modele z innych rynków i jakie są perspektywy na nie w Polsce
• Co na to wszystko polscy widzowie i jak nawigują w świecie wielu ekranów, treści i mediów

Joanna Kopeć, research & insights lead, Nielsen
10:15 - 10:45
Global trends in media - Focus: Poland & CEE
KEYNOTE SPEAKER - Maria Rua Aguete, senior research director media & entertainment, Omdia
10:45 - 11:15
Od teorii do praktyki: podsumowanie pierwszych doświadczeń po wprowadzeniu addressable TV w Polsce oraz perspektywy dalszego rozwoju

• Mija niemal pół roku od wprowadzenia przez TVN Media pierwszej w Polsce oferty addressable TV - dynamicznej podmiany reklam w środowisku telewizji liniowej
• Przypomnimy jak działa ta technologia, podzielimy się doświadczeniami związanymi z dotychczas zrealizowanymi kampaniami
• Przybliżymy naszą perspektywę dalszych kierunków rozwoju tej technologii m.in. w zakresie danych, profilowania i segmentowania odbiorców, rozwoju kanałów dystrybucji budujących skalę nowych zastosowań oraz innych istotnych aspektów.

Maciej Ziąbrowski, business developments & integrations director, TVN Warner Bros. Discovery
11:15 - 11:45
Od retailera do broadcastera, czyli o perspektywach łączenia odległych dotąd zakątków mediowego uniwersum

• Platformy streamingowe walczą o nowych użytkowników. Co bardziej przyciąga widownię - jakościowe produkcje czy wielkie wydarzenia sportowe?
• Subskrypcja czy reklama - jakie to ma znaczenie dla użytkownika, a jakie dla platformy?
• Jak retail może wpłynąć na rynek streamingowy?

Bartosz Sieradzki, investment & trading director, Publicis Groupe
Marta Zielonka, programmatic & retail media investment manager, Publicis Groupe
11:45 - 12:15
Przerwa na kawę
12:15 - 12:45
Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o addressable TV, ale boicie się zapytać. O integracji oferty TV, OTT i VoD w celu optymalizacji kampanii

Addressable TV to jedna z technologii rozpalających wyobraźnię marketerów i nadawców.
• Jak rozwija się w Polsce i czy warto myślenie o addressable TV sprowadzać li tylko do linearnej TV?
• Do jakich segmentów potencjalnych klientów mogą sięgnąć reklamodawcy planując „telewizję targetowaną”?
• Czy addressable TV to kanał przede wszystkim dla niszowych i regionalnych marketerów?

Maciej Olenderczyk, Finecast director, GroupM, Finecast
Agnieszka Parfienowicz, partner digital, GroupM, Mindshare
12:45 - 13:15
Płacić, nie płacić, czy… płacić mniej? Stosunek polskich widzów do reklam w serwisach VoD

• Czy Polacy akceptują reklamy w serwisach video? Kto jest otwarty na reklamy vod, a kto zdecydowanie ich unika.
• Kto jest gotowy nadal płacić za brak reklam, a kto chętnie skorzysta z nowych możliwości.
• Jak długie bloki na płatnych serwisach vod zaakceptują ich użytkownicy.

Edyta Czarnota, managing partner, Zymetria
Dominika Gregorczyk, knowledge and business insights manager, TVN Media
13:15 - 13:45
AI driven liquid content - przyszłość komunikacji marketingowej w epoce uczących się maszyn.
Przemysław Puchalski, creative director, WebTalk
13:45 - 14:30
Przerwa na lunch
14:30 - 15:00
Czy Generacja Alfa to gatunek charakteryzujący się unikalną dietą mediową?

• Kim jest najmłodsza grupa polskich konsumentów? Dlaczego wzorce ich konsumpcji mediów kształtują się inaczej niż wcześniejszych generacji?
• Na co najchętniej przeznaczają swój wolny czas przedstawiciele generacji Alfa. Co nam to mówi o tym, jak będą konsumować media i korzystać z ekranów, gdy dorosną.
• Альфа покоління – mali imigranci z Ukrainy - implikacje dla demografii i marketingu w Polsce

Tomasz Bruss, prezes zarządu, MediaFarm
15:00 - 15:30
Senior w fotelu, młodzi na TikToku: w pułapce stereotypów

Z prezentacji Inquiry dowiecie się, jak bardzo stereotypy na temat grup docelowych odbiegają od rzeczywistości. Omówimy:
• Trochę demografii
• Stereotypy dotyczące grup docelowych – na przykładzie seniorów i Generacji Z
• Nieoczywiste wzorce korzystania z mediów i rozrywki. Co z tego wynika dla marketingu i strategii komunikacji?

Agnieszka Górnicka, prezes, Inquiry
15:30 - 16:00
Czy streaming zabije kino?
Kinga Dołęga, prezes, KinAds
16:00 - 16:30
Najnowsze trendy w prawie mediów, czyli o Lex Pilot, FAST TV i reklamach na platformach na gruncie DSA

• Jak zmieni się rynek telewizyjny w Polsce po wejściu w życie ustawy „Lex Pilot”?
• Czy operatorzy będą mogli oferować TV w ramach bundle package?
• Sprzedaż kanałów TV w modelu à la carte
• Czym jest FAST TV w świetle prawa?
• Jak zmieni się reklama na platformach internetowych po wejściu w życie Digital Services Act?

Arkadiusz Baran, adwokat, counsel, Kancelaria Traple, Konarski, Podrecki & Wspólnicy
16:30 - 17:00
Dotrzeć, zaangażować, policzyć - czy można efektywnie komunikować się z fanami esportu?

• Kim są fani esportu i czy to atrakcyjna grupa?
• Jakimi kanałami najlepiej komunikować się z nimi?
• Twitch z zaletami i wadami
• Discord jako najbardziej naturalne miejsce komunikacji
• Przykłady najlepszych działań, narzędzia przyszłości

Adam Gil, head of e-sports, Polska Liga E-sportowa
Aleksandra Marciniak, head of sales & partnership, Polska Liga E-sportowa
17:00 - 17:15
Podsumowanie i zakończenie konferencji
Tomasz Wygnański, redaktor naczelny, Media Marketing Polska